Klubhus

Følg udviklingen af vores nye klubhus

Her vil vi løbende lægge informationer op omkring vores nye klubhus, som skal bygges primo 2024.

Opdateret 23. april 2024

Vi afventer fortsat godkendelse af vores byggeansøgning hos Greve kommune. Dette trækker desværre længere ud end forventet.

Vi har fået ryddet op i området omkring det gamle klubhus, samt fjernet tag og byggeaffald, så området nu er klar til omsætning af det nye klubhus, så snart at ansøgningen bliver godkendt.

Til standerhejsning og slå-ind-turnering lørdag d. 27. april, er der opsat en pavillion.

Opdateret 4. februar 2024

Fra bestyrelsesmøde, 17. januar 2024:

Kommunen har givet tilladelse til at vi må sætte noget op, som tilhører os på arealet. Tilbud fra tømmer gennemgået og godkendt. De ekstra udgifter i forbindelse med opsætning af klubhus dækkes af fondspenge fra Sydbank. Den nuværende terrasse fjernes (den er alligevel i meget dårlig stand).

Se også: Scanning af materiale vedr nyt klubhus